Tuesday, 13 December 2011

SCh00l h0Liday!!!

haha
da nk hbs cuti skolah da pon bru aq nk update ps school holiday
huhu
sori!!! bz glerr since da stat kje nie
da dekt stu buln da pon aq kje
yg plg pntg
GAJI aq da dpt!!!!
YEAH

~gaji aq xbyk rm700 je~

tp aq kje dr senin-jumaat
9 am - 5 ptg je
senang je kje, jd kerani
hehe

then, dpt je gji tu, esoknye aq tros bli fon
nk tau fon pe???

jeng jeng jeng
haha
aq bli fon GALAXY Y
rm499 je
sumenye ade
best uh

haha ok la tu je sempat aq share skunk nie
NYTE
^_^

No comments:

Post a Comment